• يکشنبه ٢ خرداد ١٤٠٠-٠٩:٢١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٥٩٠
با حضور اعضا فروشگاه شهروند سهروردی افتتاح شد

میرلوحی: شورای پنجم سرمایه های شهر را حفظ کرد

شعبه فروشگاه شهروند در محدوده سهروردی با حضور اعضای شورای شهر تهران افتتاح شد.

 به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران عصر روز گذشته شعبه فروشگاه شهروند در محدوده سهروردی با حضور سید محمود میر لوحی رییس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران  و محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افتتاح شد. 
در حاشیه این جلسه میرلوحی در رابطه با فروشگاه شهروند گفت: در دوره قبل قصد فروش فروشگاه شهروند را داشتند و رقم پایینی هم برای این موضوع مطرح شده بود که ما مانع آن شدیم. البته ما معتقدیم بخش خصوصی باید در این زمینه کار کند و دستگاه های دولتی و عمومی باید کم کم در حاشیه قرار بگیرند چرا که بنگاه داری کار آنها نیست. 
میرلوحی افزود: برای واگذاری شهروند و ورود آن به بورس مقدماتی انجام شده و زیرساخت های آن آماده شده است. گره هایی که در ساختار وجود داشت برطرف شده و آماده ورود به بورس شده است. در حال حاضر حدود 5 هزار میلیارد تومان سرمایه این فروشگاه است که در دوره قبل می خواستند با یک هفتم آن را بفروشند. 
میرلوحی ادامه داد: فروشگاه‌ها در این مدت از نظر کمی و کیفی رشد کرده‌اند. 4 فروشگاه دیگر امسال اضافه خواهد شد. همچنین به دنبال توسعه آن در استان های دیگر نیز هستند. کارهای مفصلی هم برای فروش اینترنتی اجناس و تحول، خرید، تامین کالا و فروش کالا انجام شده است. 
به گفته میرلوحی با ورود فروشگاه شهروند  به بورس ساختار مالی و ساختار کیفیت خدمات رسانی آنها ارتقا می‌یابد. معتقدیم دولت و بخش عمومی بنگاه دار خوبی نیستند ولی همزمان اگر این رخداد ها انجام شده و وراد بورس شود فکر می کنم شهروند می تواند آینده خوبی داشته باشد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: